23 načina da ovo PROLEĆE bude najbolje do sada – www.kragujevcanka.rs

23 načina da ovo PROLEĆE bude najbolje do sada

Posle hladnog talasa na početku meseca koji je predviđen za prolećne temperature, zelenilo i duži dan, ništa nas više ne sprečava da se radujemo najlepšem godišnjem dobu. 🙂 Proleće je uvek sjajno za nove početke – poslovne, ali i one na privatnom planu + imate više vremena za šetnje, bolju motivaciju i koncentraciju. Ipak i proleće može negativno uticati na um i zdravlje organizma, te vam predstavljamo listu 23 zaista sitnih promena i novih načina da učinite ovo godišnje doba najboljim do sada – a uskoro stiže i leto! 🙂

#1 Pobedite prolećni umor zdravm napicima

#2 Svakog dana šetajte duže bar 5 minuta

#3 Kupite jedan platneni ceger i koristite ga prilikom kupovine – prestanite sa upotrebom plastičnih kesa za namirnice. Priroda će vam biti zahvalna 🙂

#4 Pročitajte BAR jednu dobru knjigu – čitajte uz jutarnju kafu, na pauzi za ručak, pre spavanja…

#5 Odvojte 10 dana za mali eksperiment – Sugar Detox, ishranu bez slatkiša!

#6 Na nedeljnom nivou popijte kafu van kancelarije ili kuće sa bar dve različite osobe – prijateljima, rođacima, cimerima, pa i kolegama. Samo promenite ambijent 🙂

#7 Jedite samo onoliko koliko vam je potrebno. Prejedanje dovodi do opšte malaksalosti i iscrpljenosti organizma

#8 Svakog dana nasmejte se bar sedam puta (čak i kad vam nije do toga)

#9 Naučite nešto novo – jezik, istorijske činjenice, pripremu nove vrste hrane…

#10 Koristite novi prolećni parfem – neka miris bude vedar, a istovremeno oštar

#11 Regulišite navike i uskladite ritam spavanja i buđenja (čak i vikendom)

#12 Počnite da koristite slanu pastu za zube 🙂 U početku će vam njen ukus biti neprijatan, ali benefiti za zube i desni su ogromne, uz to – brzo ćete navići na promenu

#13 Posetite stomatologa radi kontrole 🙂

#14 Internet je naša svakodnevica, ali nemojte dozvoliti da vreme provedeno online bude preveliki “trošak” – pratite kvalitetne sadržaje poput portala, blogova, YT kanala

#15 Prekinite sve loše odnose i veze – ljubavne, prijateljske, poslovne, rodbinske i ne zaboravite i na one sa samim sobom!

#16 Čitajte sadržaje koji vas inspirišu i motivišu bilo da je reč o kratkim mislima i citatima poznatih ili o čitavim tomovima romana

#17 Pronađite dnevnu aktivnost od pola sata koja je samo vaša – vožnja, šetnja bez uznemiravanja, meditacija, spavanje, što bi se reklo – provedite kvalitetno vreme sami sa sobom 🙂

#18 Prestanite da kupujete ručak u pekari

#19 Počnite da razvijate naviku ispijanja 2 litra vode dnevno

#20 Čitajte štampana izdanja magazina! Mi ćemo vam uvek preporučiti Lepota i Zdravlje (izlazi svakog 20. u mesecu) i Bazar (Politika, izlazi svakog drugog petka)

#21 Krećite se što više

#22 Shvatite da ne morate uvek sada, sve i odmah – dajte sebi vremena za relaksaciju

#23 Čitajte što više o zanimljivim istorijskim poznatim i manje poznatim ličnostima (još jedna preporuka i razlog više da čitate Politika Bazar izdanje!)

Trenutno nema komentara

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.