Generalno posmatrano, na kvalitet vašeg života ne utiču ni novac, ni posao, ni materijalne stvari, pa ni sociološki faktor – drugi ljudi i njihovi odnosi sa vama. U znatnoj meri kvalitet život ODREĐUJETE sami – stavovima, reakcijom na događaje iz eksternog okruženja, kanalisanjem stresa, napetosti i rešavanjem konflikta: internih i eksternih.

Postoje mali rituali koje možete praktikovati svakodnevno i time kreirati rutinu koja će postepeno dovesti do više sreće, radosti, pozitivne energije i uspeha u vašem životu.

#1 Isplanirajte dan ujutru

Mi to  zovemo visoki start 🙂 Kada na početku dana imate uvid u sve obaveze i planirane aktivnosti, lakše ćete organizovati slobodno vreme. Planirajte, zapisujte, precrtavajte odrađene stavke – funkcioniše!

#2 Uživajte u doručku BEZ gledanja u telefon

Ukoliko ste od onih koji nemaju apetit ujutru – pojedite bar pananu, tost ili kuvano jaje (i očnite da menjate lošu naviku što pre). Uživajte u svom doručku bez telefona, proveravanja društvenih mreža i email-ova. Doručak pruža neophdnu energiju telu i nikako nije obrok koji treba izbegavati.

#3 Nasmešite se odrazu u ogledalu

Kad god imate priliku divite se lepoti svog osmeha 🙂

#4 Čitajte bar 15 minuta dnevno

Čitanje odmara moždane ćelije, stimuliše njihov rad i “okrepljuje” ceo organizam. Dokazano!

#5  Razgovarajte sa članom porodice ili bliskim prijateljem

…jer razgovor uvek popravi raspoloženje.

#6 Uslikajte “sliku dana”

Ručak, kafa, park, pas, priroda – uslikajte svoj momenat dana i inspirišite se na Instagramu prateći hashtag #picotd i #instapic.

#7 Zapišite šta vas čini srećnim

Papir trpi sve – i lepe i manje lepe emocije. Zapišite sada tri stvari zbog kojih ste srećni i izazovite bar tri osobe da urade isto 🙂

#8 Zapišite šta vas čini tužnim i razmislite zašto

Pišite, pišite, pišite… pročitajte svoju listu “briga”, razmislite o razlozima tuge/letargije, a zatim tu listu možete pocepati – simbolično.

#9 Zagrlite dragu osobu 

…jer zagrljaj zaista uvek prija.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.