Tokom prethodnog, toplijeg dela godine kosa je konstantno bila izložena UV zračenju. S obzirom da kožu možemo zaštititi od oštećenja i prevremenog starenja i to upotrebom odgovarajućih proizvoda sa UV filterima, kosi je potrebna temeljnija nega i naročita pažnja.

Sunce, more, hlor, pesak, vetar, temperaturna kolebanja – sve to dubinski oštećuje vlasi. Prvi korak ka potpunom oporavku kose jesu – makaze! Ne morate drastično skratiti kosu i promeniti oblik frizure, dovoljno je da frizer odstrani ispucale i oštećene krajeve.

Pri odabiru proizvoda za negu kose čitajte deklaraciju i neka vaš izbor budu šamponi, balzami i maske koje sadrže hranljive i hidrantne sastojke: maslinovo ulje, shea buter, ulje jojobe i keratin. Preporuka je da izbegavate sastojke kao što su parabeni, sulfati i alkohol u visokoj koncentraciji, kako biste sprečili dodatna oštećenja vlasi.

Ne morate trošiti puno novca na preparate za negu kose. Kvalitetnu i potpuno prirodnu, a efikasnu masku za kosu možete napraviti i same.

Potrebno vam je: jedno jaje, kašika meda, dve kašike maslinovog ulja i kašika jogurta.

Sve sastojke dobro promešajte i nanesite na prethodno temeljno opranu kosu. Ostavite masku da deluje do 20 minuta, a zatim isperite. Može vam se učiniti da je masku nemoguće ukloniti sa kose, ali to je zbog zaštitnog filma, koje je oko vlasi formiralo maslinovo ulje.

Jaje je bogat izvor proteina, koji su vašoj kosi neophodni u fazi oporavka. Pored toga, bogato je vitaminima A, D i E, koji utiču na jačanje strukture vlasi i stimulišu rast kose. Žumance kosu čini sjajnom i gustom.

Med dubinski hrani oštećene vlasi i utiče na zadržavanje vlage. Sjajan je izvor antioksidanata, pa ga možete utrljati i u teme (razblažen jogurtom) kako biste dubinski nahranili koren dlake.

Maslinovo ulje je super namirnica za vašu kosu! Pozitivno deluje na smanjenje peruti, omogućava lakše oblikovanje frizure i kosi pruža mekoću, bujnost i sjaj.

Jogurt je bogat izvor proteina, a u sinergiji sa hranljivim elementima iz jajeta, pružiće vašoj kosi intenzivniju hidrataciju.

Masku koristite jednom do dva puta nedeljno. Pored toga, na krajeve kose možete i samostalno nanositi hranljiva ulja – arganovo, kokosovo, maslinovo, jojobino, orahovo ili čičkovo.

Povećajte unos namirnica bogatih vitaminima B grupe, jer oni dokazano deluju na poboljšanje izgleda i teksture vlasi. Konzumirajte jaja, lisnato zeleno povrće, žitarice, orašaste plodove, ribu, kikiriki i banane.

No Comments Yet

Leave a Reply