Uspešna borba sa viškom kilograma treba da bude fokusirana na dva ključna aspekta – regulisanje ishrane i pojačanu fizičku aktivnost. Umerenim i odgovornim konzumiranjem namirnica uz redovnu fizičku aktivnost u proseku možete izgubiti jedan do tri kilograma za 45 dana.

Često nam je potreban insant rezultat – par kilograma manje i „osećaj“ mršavosti za samo par dana. Povod su proslave, važni poslovni sastanci, okupljanja sa starim prijateljima ili želja da budemo zadovoljnije sopstvenimm odrazom u ogledalu. Rigorozne dijete sa smanjenim unosom kalorija (i hranljivih materija) nisu zdravstveno bezbedne i nemojte ih praktikovati.  Gde je onda zlatna sredina?

Sigurno ste do sada čule da oko 70% ljudskog organizma čini voda? Voda je osnova života, neophodna tečnost za normalno funkcionisanje ljudskog organizma. Bogata je mineralima i mikroelementima ključnim za zdravlje celog tela. Obradovaće vas vest da je pored svega – voda napitak koji će vam pomoći da skinete tih par kilograma viška za samo par dana!

Dva do tri kilograma viška zbog kojih se osećate tromo i neatraktivno zapravo su višak vode zadržan u telu. Usled nepravilne ishrane, stresa, manjka fizičke aktivnosti i nedovoljne hidratacije voda se taloži u organizmu i „dodaje“ vašem izgledu par kilograma viška.

Ukoliko dnevni unos vode povećate na dva i po ili tri litra, kroz samo par dana videćete pozitivne promene na telu i zadovoljstvu izgledom. Ovo nije rešenje „na duže staze“, a do gomilanja kilograma može doći kroz par nedelja ukoliko se vratite nezdravim životnim navikama. Vi zapravo gubite vodu, ne masti ili mišićnu masu, kao što je slučaj kod dijeta.

Pojačan unos vode u cilju gubljenja viška kilograma bezbednija je alternativa u odnosu na rigorozne dijete. Temeljnom hidratacijom kroz unos vode poboljšaćete i opšte zdravstveno stanje kao i izgled kože.

No Comments Yet

Leave a Reply