Iako je i više nego popularno da zbog dijete iz svog menija izbacujete određene grupe namirnica, umerenost u ishrani, ne restrikcija, predstavlja mnogo bolje rešenje. Ukoliko nemate alergiju na neke prehrambene proizvode, onda treba da ostanu deo vašeg jelovnika. 

MRŠAVITE ZDRAVO, ALI ZAISTA

Pravilno organizovani obroci koji sadrže grupe namirnica neophodne našem organizmu, mnogo više će uraditi ne samo za naš izgled, nego i za naše zdravlje, od brojnih drugih dijeta. Ono što obezbeđuje uspeh na tom polju jeste umerenost u ishrani, ne restrikcija. Brojanje kalorija, koliko god neki ljudi ne želeli to da priznaju, važan je činilac puta ka mršavljenju. Preporuka je da unosimo 2.200 kalorija dnevno, ali da bismo izgubili kilograme, treba da izbacimo oko 500, što znači da dnevno treba da se držimo granice od 1.700 kalorija. Ovo nam pokazuje da umerenost u ishrani, ne restrikcija, mogu da pomognu pri mršavljenju. 

IZAZOVI SVAKODNEVNE ISHRANE

Većina ljudi se, kada čuje ovaj broj, zapita – mogu li ja to da uradim? Mogu li zaista da jedem sve što poželim i da budem sit, a da to stane u 1.700 kalorija? Naravno da je odgovor potvrdan, jer kao što znamo, umerenost u ishrani, ne restrikcija, ima ključnu ulogu. Ovo znači da treba da ostavite na svom meniju sve grupe namirnica, a da ih kombinujete pravilno. Dakle, ne traži se izbacivanje ugljenih hidrata ili šećera, oni su čak i više nego potrebni zdravom organizmu i predstavljaju njegovo gorivo. Umerenost u ishrani, ne restrikcija, dovešće do sjajnih rezultata koji će trajno biti vidljivi. Konkretno ugljeni hidrati treba da čine 55-65 odsto naše ishrane, od čega 10 odsto treba da budu šećeri. Ovo znači da nema potrebe ni da izbacujete svoje omiljene slatkiše, jer parče torte ne može da vam škodi kada se pridržavate raznovrsne hrane i umerenosti u količini. Poslastice su najbolji dokaz da umerenost u ishrani, ne restrikcija, znače uspeh. 

KALORIJSKA GRANICA NE MORA DA ZAUSTAVI OBROKE ZA TAJ DAN

Ako se pridržavate unosa 1.700 kalorija dnevno i uredno čitate nutritivne semafore sa proizvoda koje kupujete, svejedno može da se dogodi da biste i dalje nešto pojeli, ali bi to podrazumevalo prelaženje granice. Znamo da je umerenost u ishrani, ne restrikcija, ono što pravi razliku. Srećom, možete se opustiti i uz niskokalorijske opcije! Tako krastavac sadrži 12 kalorija, a 100g sočne lubenice samo 30. Lako možete napraviti nešto po svom ukusu uz niskokalorijske zaslađivače koji su odlični za one koji žele da izgube kilograme pravilno. Uživajte u svojim omiljenim poslasticama, jer umerenost u ishrani, ne restrikcija, predstavlja pravu opciju za dolazak do željene težine i njeno uspešno održavanje. Neka vaši obroci budu organizovani u skladu sa savetima stručnjaka, i zapamtite da umerenost u ishrani, ne restrikcija, mogu da vas dovedu do dugoročnog uspeha.

lekarinfo.com

No Comments Yet

Leave a Reply