Ko kaže da je potrebno provoditi sate u teretani da bi se poboljšala kondicija i skinuo višak kilograma? Japaska pragmatičnost se svakako ne uklapa u obrazac ponašanja koji podrazumeva višečasovno naprezanje mišića. Baš kao i u menadžmentu i poslovanju, tako i u o oblasti ftness-a iz Japana stiže revolucionarna filozofija – sagorevanje većeg broja kalorija u kratkom vremenskom intervalu. Predstavljamo Tabata trening!

Tabata spada u intervalni trening visokog intenziteta, a osmislio ga je japanski profesor Izumi Tabata, kako bi klizače što bolje pripremio za Olimpijske igre.

Tabata trening podrazumeva brze, eksplozivne pokrete, koji se izvode u osam serija. Između svake runde vežbi pravi se pauza. Serije vežbi traju oko 20-ak sekundi, a pauza između njih je kraća nego kod standardnih oblika aerobnih vežbi.

Tabata doprinosi smanjenju stresa, stimuliše cirkulaciju i dotok krvi i kiseonika do ćelija, ubrzava metabolizam i pozitivno utiče na srčani ritam, kao i na rad pluća.

Trening možete izvoditi sami ili u društvu, a sve što vam je potrebno nakon zagrevanja za vežbanje jeste štoperica za merenje intervala i dobra muzika.

Neka vas vežbe “lagane na pogled” ne zavaraju – probajte i nakon četiri minuta ćete zaista osetiti svu snagu Tabata programa vežbanja. Pogledajte snimak jednog Tabata treninga i unapredite svoju fitness rutinu već danas.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.