Prema najnovijem istraživanju, 51 odsto ispitanika želi da smrša, ali samo pola njih kaže da su nešto i pokušali da učine vezano za taj problem. Svaki početak je težak, a skidanje kilograma dugotrajan je proces zbog čega često gubimo motivaciju.

Možda planove i razne dijete treba zameniti s nekoliko pametnih navika koje će nam s vremenom doneti rezultate, a nećemo osećati pritisak jer nismo na dijeti. Huffington Post sa stručnjacima je došao do zaključka da uz pet malih promena lako i bez muke možete doći do cilja.

Zobena kaša

Osim što je zdrava, zobena kaša bolja je od ostalih žitarica jer će vas više zasititi. Zato je odaberite za doručak.

Zaboravite na grižu savesti

Neka istraživanja pokazuju da krivica zbog hrane koju pojedemo, a ne bismo smeli, vodi samo novom prejedanju i zbog toga svi napori padaju u vodu. Kada odlučite da se počastite, neka vas ne bude stid, ali tada povucite granicu i prebacite se na zdravu ishranu. Smatrajte to malim slavljima koja moraju biti izuzeci, ne navike.

Vaga je neprijatelj

Brojke na vagi često osciliraju što nas može izludeti kada nam je svaki kilogram važan. Zaboravite na vagu i koncentrišite se na način ishrane i na zdrave i sveže namirnice. Napredak će se vrlo brzo videti i na odeći, a vaga će samo biti potvrda.

Izbacite razna pića

Mnogi ljudi dnevno unesu u organizam i do 37 odsto nepotrebnih kalorija raznim napicima. Odbacite sokove i alkohol i prebacite se na vodu, čaj i kafu bez šećera. Ako ne možete da pijete gorku kafu, stavite malo prirodnih zaslađivača.

Večernji obroci

Prema jednoj studiji, ljudi koji jedu kasnije uveče u organizam unesu oko 250 kalorija više od onih koji ne jedu u večernjim satima. Isplanirajte obroke tako da zadnji bude predveče i neka vam to pređe u zdravu naviku.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.