San je jedna od elementarnih potreba svakog čoveka. Pravilan ritam sna osigurava normalan rast i razvoj ćelija, metabolitičke procese, lučenje hormona. San utiče na vaš izgled, zdravlje i raspoloženje. Nedostatak sna vidi se na licu – sivkast ten, podočnjaci, izražene pore i bore, odsustvo elastičnsti kože. Smatra se da je odrasloj ženi dovoljno između 6 i 8 sati noćnog neometanog sna. Ukoliko posao ili lične obaveze od vas zahtevaju da ustajete rano potrudite se da na vreme legnete u krevet, a uz sledeće trikove naučite i kako da zaspite brzo, a užurbano jutro dočekate svežeg tena i odmorne, prelepe kože!

#1 Izbor materijala jastučnice

Kako bi koža ostala čista tokom noći i mogla pravilno da diše i regeneriše se (ne zaboravite da je ovaj proces najintenzivniji između 22 sata i 2 sata iza ponoći) odaberite jastučnicu od svile.  Svila, za razliku od pamuka, ne upija veliku količinu vlage iz kože dok spavate, pa lice ujutro izgleda svežije.

#2 Temeljno čišćenje kože

Beauty pravilo broj 1! Uklonite šminku micelarnom vodom, umijte kožu gelom ili penom, ponovite postupak, nanesite tonik i noćnu negu. Samo čista koža može da bude lepa.

#3 Koristite proizvode sa glikolnom kiselinom 

Kada vam je važno da ujutru “zablistate”, a ne možete da spavate dugo, odaberite noćne proizvode za negu koji sadrže glikolnu kiselinu. Glikolna kiselina vrši blagi piling kože, uklanja nečistoće i toksine, a koži vraća sjaj, elastičnost i vedrinu.

# Ne zaboravite na negu područja oko očiju

Kako biste sprečile stvaranje neatraktivnih tamnih kolutova ispod očiju, uveče na kožu oko očiju nanesit kremu za dubinsku hidrataciju. Ujutru se možete poslužiti i starim, proverenim trikom – prislonite kafene kašičice (koje ste prethodno ohladile u frižideru) na oči za trenutni efekat odmora i osvežene okoloočne regije.