Na šta prvo pomislite kada čujete reč “brend”?
Iza svakog (uspešnog) poslovnog koncepta krije se mnogo sati rada na – brendu. Boje, zvukovi, mirisi, vizuali, evocirana osećanja… brend treba da uliva poverenje i bude kredibilan partner potrošača u savremenom društvu.
Pomislite samo: Nike, Nivea, KFC, Sheraton, Coca Cola, Prada – prva asocijacija na ove brendove i njihove proizvode/usluge jeste vizuelni identitet. Iako uspešan brend ume i da komunicira, uživa u muzici, razume potrošača, literarno se izražava i uspešno plovi po webu, danas vam predstavljamo razloge zbog kojih ćete poželeti grafičkog dizajnera u svom timu!
Grafički dizajner je tu da bude “kum” vizuelnim elementima brenda i vaš biznis uspešno vodi putem vizuelnih komunikacija.
#1 Ne možete sve sami
Dobili ste ideju za pokretanje biznisa i njenu opravdanost potrvrdili ste u praksi. Čestitamo! Sada je vreme za krupnije poslovne poduhvate. Prvi korak ka daljem napretku je da razumete zašto ne možete sve sami. Nikada, ali nikada jedan čovek ne može biti dobar u svemu: finansijama, menadžmentu, proizvodnim procesima, marketingu, dizajnu. Osoba koja je celo školovanje i sve vreme provedeno u neformalnim vidovima edukacije uložila u učenje o grafičkom dizajnu i imala praksu, zna mnogo više od vas – o dizajnu. Kao i što vi više znate o preduzetništvu. Ili finansijama. Ili marketingu. I to je potpuno prihvatljivo, šta više – to je jedna od odlika perspektivnog i zdravog poslovnog okruženja. Grafički dizajner je tu da podrži realizaciju i prosperitet vaše poslovne ideje, kroz izradu vizuelnih elemenata identiteta brenda. U savremenim uslovima poslovanja, usluge grafičkog dizajnera mogu vam biti potrebne i kada je o digitalnom marketingu reč. Ovo nas dovodi do sledeće ključne stavke:
#2 Vizuelni identitet je lice vašeg brenda – i treba da bude konstantan
Slika govori više od hiljadu reči. I tačka. Ili kvadrat. Ili drvo. Ili klupa. Ili torba.
Shvatate? Ljudi će prvo upamtiti ono što vide i zato prva ozbiljna poslovna investicija treba da bude dizajn logoa brenda. (Kvalitetan) logo radi se jednom u životnom ciklusu biznisa i – traje večno. Sigurno ne želite da vas pamte (ako imate sreće) po tih nekoliko kombinovanih kvadratića na vrištećoj pozadini i sa crnim ivicama? I ne – čak iako smatrate da odlično koristite Photoshop ili CorelDraw, ne možete bolje uraditi logo od grafičkog dizajnera. Ni vaš web dizajner. O marketing menadžeru da i ne govorimo. I vizuali za promotivne nastupe na društvenim mrežama, katalozi, brošure – svaki od elemenata poslovne komunikacije treba da bude dizajniran profesionalno.
#3 Inspirisaće vas
Da li poznajete nekog grafičkog dizajnera?
Oni su nepopravljivi entuzijasti, povremeno filozofi, mrgudi i tvrdoglavi umetnici. Duše pune ljubavi za ceo svet – počev od mrava u travi do dece u Tanzaniji. Oni kroz život idu sa osmehom, dišu punim plućima čak i kada je napolju oluja i nikada, ali nikada ne odustaju od svojih ciljeva. Oni su neponovljivi romantičari (iako to neće priznati), ne podnose prosečno, negoduju pred uniformnim sadržajima mediokriteta. Oni razumeju vas. Oni razumeju vašu ideju. Oni veruju u vas i vašu ideju. Oni znaju da mogu da je učine profitabilnom. Oni slušaju kvalitetnu muziku, a ne mogu da objasne šta je za njih kvalitet. Oni uživaju u najukusinijim sladoledima i prave pastu dobro skoro kao Italijani. Grafički dizajneri će vas inspirisati na nove poslovne poduhvate i uspehe. Pored njihovog znanja i praktičnih veština, verujte – potreban vam je i njihov temperament.
Ukoliko imate dodatnih pitanja o uslugama grafičkog dizajnera ili želite da angažujete profesionalca za vizuelne komunikacije – pišite nam na office@kragujevcanka.rs