Tokom toplijih dana, hidratacija je od izuzetne važnosti, a u trenutku kad nam dosadi da pijemo običnu vodu okrećemo se pićima koja u sebi obično sadrže kalorije i na taj način narušavamo dijetu, a da to ni ne znamo.

Šta izbegavati kad su u pitanju pića

Boje. Sva pića koja su obojena veštačkim bojama ne bi trebalo da se nađu u vašem frižideru ovoga leta jer pored boja sadrže i mnogo konzervansa. Birajte pića koja su 100% napravljena od voća.

Glukoza, fruktoza i kukuruzni sirup. Pod ovim nazivima su samo zamaskirani nezdravi šećeri i prazne kalorije i zato ako ove nazive vidite na flašici nekog pića vratite ga na policu i odaberite običnu vodu.

Gazirano. Ova pića, pored toga što uglavnom sadrže šećere, pre dovode do dehidracije nego osvežavaju. Kao zamenu za gazirana pića pijte kiselu vodu sa dodatkom sveže mente ili đumbira.

Pića na bazi mleka ili pavlake. Pića poput šejkova su prepuna masti i šećera, a ako žudite za ovakvim napicima napravite ih sami, ali na zdraviji način. Tečnu pavlaku ili mleko zamenite jogurtom sa manje masnoće ili puterom od kikirikija, a možete dodati i nekoliko kockica tamne čokolade.

Sami pripremajte osvežavajuća pića

Osvežavajuća pića možete napraviti sami u svom domu i to bez puno truda, a mi vam donosimo fenomenalan recept za malo drugačiju limunadu.

Potrebni sastojci:

  • 2 kašike svežih malina ili jagoda
  • 2 šolje vode
  • ½ kašičice mlevenog đumbira
  • Sok od jednog limuna
  • 1 kašika meda

Voće i đumbir ostavite da stoje u vodi 4-8 sati, a zatim sve sastojke stavite u blender i izmiksajte.