Pogon „Naš med“ počeo je proceduru uvođenja BRC standarda, koji je neophodan radi ulaska u strane trgovinske lance sa medom u malim pakovanjima.

– To je jedini način da budemo spremni za ulazak u strane markete čim se za to steknu uslovi, a nadamo se i brže nego što smo očekivali, te da konačno Srbija počne da izvozi med u teglama. To naravno neće biti jednostavan, jeftin i brz proces, ali smo sigurni da će biti mnogo brži nego što smo se nadali. Bez ovog standarda nemamo šta da tražimo u stranim marketima, a i tako praktično već ispunjavamo sve njegove zahteve, saopšteno je na sajtu Saveza pčelarskih organizacija Srbije.

BRC standard razvijen je 1998. godine od strane vodećeg udruženja trgovaca u Velikoj Britaniji – BRC (British Retail Consortium), koje zastupa sve prodavce od malih, nezavisnih privatnih prodavnica, do velikih prodajnih lanaca i robnih kuća, kao alat maloprodajama za evaluaciju isporučilaca prehrambenih proizvoda koji su se prodavali pod njihovim robnim markama i pomoć u poštovanju propisa.

Standard zahteva usvajanje i primenu HACCP principa, uspostavljanje dokumentovanog sistema upravljanja kvalitetom, kao i primenu standarda za kontrolu fabričkog okruženja, proizvoda, procedura i osoblja.

Med sa garancijom SPOS kvaliteta možete pronaći u Nectar Line ponudi. Nectar Line med je upakovan u jedinstvenu teglu SPOS-a (Savez pčelarskih organizacija Srbije) koja je garancija kvaliteta pravog srpskog meda i kao takav podleže kontroli „Dobre pčelarske prakse”. U SPOS teglu staje tačno jedan kilogram meda, a vremenom će, zahvaljujući kvalitetu proizvoda i prepoznatljivom dizajnu, ovo pakovanje postati najpoznatiji srpski brend meda.