Uravnotežena ishrana pravi je put do očuvanja zdravlja i lepote, kao i do unapređenja kvaliteta života. Pored redovne hidratacije organizma, adekvatne nege i fizičke aktivnosti, važno je posvetiti pažnju odabiru namirnica koje će se naći na jelovniku. Sledi lista od devet namirnica koje možete konzumirati svakodnevno – bez griže savesti! 🙂

Mladi sir

Bogat je kalcijumom, brzo će vas zasititi i neće izazvati probleme sa varenjem.

Kuvana jaja

Bogat izvor proteina i esencijalnih nutrijenata., minerala i vitamina. Jedno do dva kuvana jaja dnevno ubrzaće proces sagorevanja kalorija.

Jabuka

Jabuka na dan i ne treba ti lekar! 😉 Konzumirajte je svežu ili narendanu.

Banana

Bogat izvor voćnih šećera daje telu neophodnu energiju za metaboličke procese i dnevne aktivnosti. Posebno se preporučuje sportistima nakon iscrpljujućih treninga.

Proteini iz mesa (riba, piletina, junetina) 

Nemasne vrste mesa brzo stvaraju osećaj sitosti, a postoji i bezbroj kulinarskih interpretacija. Ko kaže da pileće grudi moraju da budu gurmanski dosadne i neatraktivne? 🙂

Zelena salata, paradajz ili luk

Ili bilo koje sezonsko povrće. Odličan izvor biljnih vlakana, vitamina i minerala.

Citrusi (ili sokovi na bazi citrusa) 

Osvežavaju organizam, vraćaju telu energiju i riznica su vitamina C koji je neophodan za normalno funkcionisanje imunog sistema.

Dvopek

Ukoliko baš ne možete da zamislite ishranu bez hleba, beli hleb zamenite dvopekom. Rezultati u pogledu gubljenja na težini brzo će biti vidljivi.

Ovsena kaša

Bogata vitaminima, ovsena kaša pravi je izbor za uravnotežen doručak ili užinu.

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.