Za oblikovanje tela i gubljenje viška kilograma potrebno je napraviti promene u ishrani, ali i u rutini vežbanja. Kardio treninzi targetiraju gotovo sve grupe mišića u telu i najbrže sagorevaju kalorije i tope masnoće. Pored kardio programa vežbi (trčanje, brzo hodanje, bicikl, steper, preskakanje konopca, veslanje) uvedite i vežbe istezanja i snage za maksimalan efekat i postizanje rezultata.

Nije neophodno da posećujete teretanu i fitness klubove kako biste poboljšali rutinu treniranja – prošetajte do najbiže prodavnice sportske garderobe i opreme i istražite mogćnosti kupovine fitness gedžeta za najzanimljivije treninge.

U fitness svetu u poslednjih par godina naročito je aktuelan Ab Wheel (cena od 1000 rsd u prodavnicama sportske opreme u Kragujevac Plaza tržnom centru). Ova sprava za vežbanje uz pravilno izvođenje predloženih oblika vežbi daje maksimalne rezultate i transformiše izgled stomačnih, leđnih i mišića ruku. Iako vam na prvi pogled deluje jednostavno, ova vežba zahteva dobru fizičku kondiciju pre početka ovog tipa treninga. Konsultujte fitness instruktora ili fizioterapeuta ukoliko imate problem sa mišićima ili zglobovima. Počnite sa manjim brojem izvoženja – od tri do pet dnevno. Kako vaši mišići budu jači i telo adaptirano na prtisak, povećavajte broj izvođenja.

Pogledajte kako se pravilno izvodi vežba:

Naša preporuka za početnike u ovakvom tipu treninga je prva verzija iz videa. Vodite računa da telo bude u pravilnom položaju kako bi se aktivirale sve grupe mišića i kako ne bi došlo do povrede.

S obzirom da položaj u kojem se vežba izvodi može biti neprijatan za kolena, na prostirku za vežbanje možete postaviti dodatnu zaštitu za kolena – peškir ili jastuk od memorijske pene.